subota, 19. veljače 2011.

Prve prolljetnice...

Danas nekako tmuran,prohladan dan,ali divan za malo obići vrt,i tako ja fino utopljena sa fotićem u ruci naišla sam na pregršt zanimljivih detalja.Iako naizgled,nezanimljiv,i malo sjetan,moj vrt me danas razveselio prvim znakovima života,a to su proljetnice koje se stidljivo probijaju iz hladnog i teškog tla.Nekako mi je svake godine najveća zanimacija sve prvo što se pojavljuje u vrtu,jer tokom zime,zaboravim da je na nekim mjestima nešto nicalo i divno je kada vas priroda sama podsjeti na to. Stvarno me razveselilo kada sam ugledala tek 2 visibabe,na jednom kraju vrta,toliko niske još, da ih svaka kišica dobro zapljeska,malo dalje provirili su i prvi narcisi,onako gusto grupirani, a najveće iznenađenje su mi visoke visibabe koje su se sakrile u obraslom bršljanju,tek kada sam rukom razmaknula bršljan ugladala sam ih onako skupljene..sve u svemu,dan po dan,prve proljetnice jedna drugu stižu i to je ono za čim žudim,kada se vrt iz bezličnog pretvara u najljepšu šarenu bojanku..


4 komentara:

  1. Nemam visibabe...ali narcisi i mene podsjete da nam je proljeće pred vratima.To mi je naaajljepše godišnje doba.Priroda se,kako si rekla,pretvara u najljepše boje:)))))
    Tako lijepo znaš pisati,Nely.....))))))

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala ti Ivonice,i ja obožavam proljeće i iskreno se nadam da će valda brzo doći...lijep ti pozdrav:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Baš ih je lijepo vidjeti, znaći da nam konačno dolazi proljeće.
    Pozdrav s mora.

    OdgovoriIzbriši
  4. Budi se priroda lagano, juuupi baš se veselim toplijem vremenu i cvjetićima koji izviruju iz zemlje. http://kre-kreativni.blog.hr

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...