ponedjeljak, 17. rujna 2012.

Drvena kutija uz vjenčić od hortenzija...

Kako to kod mene obično biva,uvijek krenem sa jednom slučajnom idejom iz koje nastane opet nešto sasvim drugo.Zvučim ne razumljivo? ok krenut ću ispočetka..
Kako kreativcu nije nikada dosadno povtvrđuje pravilo da bilo što našao,vidjeo ili zamijetio pokušat će iz toga napraviti nešto konkretno,tako sam vam ja krenula u sasvim jednu običnu potragu po tavanu,i između mase zanimljivih stvari za koje nisam ni pojmila da se nalaze na mome tavanu,naiđem i na zgodnu drvenu kutiju sa puno pregrada.Znate uvijek je osjećaj isti kada ugledate takvo što,lagani sjaj u očima,oblačić nad glavom u kome stoji ideja i trk dalje..
Ponesena elanom sređivanja komode iz spavaće sobe,onako akrilnim gitom,šablonom,malo brušenja,u ovom slučaju puno skidanja nečistoće i masnoće sa drveta,upustim se u posao,sve onako laganica dok  se pod prljavim slojem počinje  nazirati lijepo drvo,pa onda nakon brušenja,sloj akrila i napokon završno šablona sa slovima,onako zadovoljno gledam u kutiju i mislim si što dalje?kutija je zgodna ali kakvu namjenu joj dati?
Nije mi dugo trebalo da se sjetim.Kako uvijek imam nekih sitnica za vrt koje stoje posvuda,zašto ne bi bile na jednom mjestu ,.u kutiji.Sve neke sitnice koje sakupljam a i trebam  ih u vrtu,špage,rukavice,škare itd našlo je ovdje svoje mjesto,čak i prazne puževe kućice sada imam gdje ostaviti.Na jednu mi je za vrijeme sveg ovoga posla sletjela i jedna bubamarica i smjelo pozirala,i naravno time  mi stavila  osmjeh na lice.
Bio je to jedan dio posla,ali  nadovezao se i onaj drugi dio,a to je što napraviti sa hrpom pobranih cvjetova hortenzije.Kako sam već spominjala hortenzije su divne za sušenje,a sada im je pravo vrijeme za to.Odlučila sam od njih izraditi vjenčić i na taj način ostaviti sušiti ih vani za lijepa vremena,da bi kasnije bile opet ukras doma.Vjenčić je najjednostavnije upleten na podlozi obruča od pruća,slagala sam cvijet po cvijet i učvršćivala cvjećarskom žicom,iako je dobra opcija i liko ili tanka špaga.I tako je vjenčić savršeno pristao uz novu-staru kutiju,kao detalj u vrtu.

Sve je to iz prikrajka znatiželjno pratila moja najdraža četveronožna prijateljica,nas dvije smo nerazdvojan tim kada su u pitanju ovakvi poslovi,jer ona je uvijek uz mene,ona je netko za koga garantiram da je mali čovjek zarobljen u tijelu psa jer je posebna..,
,a ja sam  netko kome je kreativni izričaj  najdraži.

Broj komentara: 55:

  1. Volim svoje kutove uvrt su tako šarmantni !Stolica ima savršeno i nevjerojatno lijepa boja - to je nevjerojatna !
    Imatilijep dan !

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Micho puno na lijepim riječima..veliki pozdrav!

      Izbriši
  2. Nemam rijeci vise za tvoju kreativnost.......!!!!!
    I ponovo si uspjela da me odusevisch!!!!Pozdrav ti leti.....

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dunjice hvala ti puno..i tebi pozdrav veliki!

      Izbriši
  3. I like your garden decorations!!!

    Wish you a wonderful week! With love, Ingrid

    OdgovoriIzbriši
  4. Ti nisi samo tako netko.. ti si 'NETKO' tko je poseban, tko svojim umijecem stvara carolije.. dajes starini novu dimenziju da ozivi, da postane jos jednom dio svakidasnjice.. svaki detalj, svaka tvoja rijec daju zelju da uletim u tvoje skrivene kutice kao bubamarica i uzivam ocarana ljepotom koja te okruzuje ili da vjerno promatram svaki tvoj pokret kao tvoja mila cetveronozna ljubimica.. Iskreni uspijeh u daljnim realizacijama draga Nely.. njezni pozdravcek vam leti!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga moja Ana,posebno mi je drago što si ponovno tu sa mnom,a pogotovo čitajući ove tvoje riječi koje mi moram priznati zasuzile oči..hvala ti najljepše na svemu,toploj riječi i divnoj podršci,veliki pozdrav!

      Izbriši
  5. Nely,sto reci na jos jednu divotu koja je tvojih ruku djelo... Kutijca je bas nasla pravu namjenu, no to ne bi bilo to da ti nisi ulozila ljubav i trud u njeno uljepsavanje...zaista imas dar, koji imaju rijetki... a sto se tice vijencica od hortenzija mogu samo reci da mi je jako milo sto ja imam nekoliko cvjetova "tvoje" hortenzije i mogu uzivati u njima... primi puno pozdrava!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga orhi hvala ti najljepše na lijepim riječima,veseli me čitati uvijek..hortenzije doletjele i do tebe to mi je posebno drago..pusa!

      Izbriši
  6. Počela sam gledati stvar po stvar na slikama i na kraju ne znam jel mi ljepša kutija, vjenčić, ovaj krasan plavi stolac, bubamara ili tvoja čupava prijateljica :) U vrtu doma i mi imamo sličnog prijatelja koji je zaljubljen u radove na gredicama povrća i lijeno spava među grmićima paprike, samo je u mom slučaju to naš mačak :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga Anja baš me veseli da ti se tako detaljno sve svidjelo,mogu misliti da i tvoj mačak uživa u vrtnoj idili kod vas,veliki pozdrav i njemu i tebi:)

      Izbriši
  7. Tako, pretrčim preko svih fotografija a onda polako i natenane uživam u tvojim lepotama! Prava uživancija:-))) Ti i tvoja ljubimica, bubamara - koji tim:-)))

    Drugi put kad neznaš šta ćeš sa hortenzijama a ti pošalji, isto i sa venčićima:-)))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je Vesna da svratiš i uživaš,tako i moja prijateljica i ja,sve polako pa koliko stignemo napravimo,ali bitno da uživamo..hehe morat ću ti poslati koji vjenčić:)..veliki pozdrav!

      Izbriši
  8. prekrasan rad, tako romantično, tako - žensko :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Bubamarica koja pozira je odlična, fotka je baš genijalna. Opet si super odradila posao, sigurna sam da ti i pseća prijateljica ponekad prišapne koju kreativnu ideju

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vjeruj Tamara da je ona čudo od pasa,posebna po svemu,a bubamarica je zaista bila sponatani detalj..hvala ti:)

      Izbriši
  10. Prekrasno! Zaista, tako jednostavna i efektna ideja, što sve može dobra ideja i par vrijednih ruku! A i četveronožna prijateljica je nešto sigurno pripomogla! Ilina

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moja prijateljica je uvijek uz mene i njeno prisustvo mi je najveća pomoć uvijek..hvala puno Ilina,drago mi je da ti se sviđa:)

      Izbriši
  11. Draga Nely, kod tebe i najobičnije praktične stvari dobiju poseban šarm i ljepotu...cijela kombinacija sa ovom stolicom prekrasne boje je posebna:))A na ovom vijencu od hortenzija ti zavidim:))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga Jagoda puno mi je značilo vidjeti i tvoje radove na drvetu kao divnu ideju..hvala ti!

      Izbriši
  12. Divno! Razumem taj osećaj o kome govoriš. Kad nađem nešto tako, obradujem se kao da sam našla blago. Lepo si uradila kutiju, a plava stolica je posebno lepa, jer su na njoj i kutija i venac došli u potpunosti do izražaja. Volim takve detalje.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mi se razumijemo kao kreativke,to su stvarno uvijek mala blaga kada se nešto tako pronađe.Hvala ti Iskrice!

      Izbriši
  13. Das erste Bild gefällt mir am besten,
    Wunderschön!

    Lieben Gruß,
    Veridiana

    OdgovoriIzbriši
  14. Stolica, kutija, vijenac... sve zajedno zbilja prekrasan detalj u tvome vrtu.. Vijenac mi je posebno lijep, zanimljiv način za sušenje hortenzija.. šablona za kutiju ti je odlična:)
    A tvoja vjerna prijateljica jako me podsjeća na moju Lu:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti Eda najljepše,mislim da je vrlo efektan ovaj način sušenja hortenzija..velika pusa za tvoju Lu:)

      Izbriši
  15. Love the details in your garden! The chair is so cute! Love the blue colour! Hug, Barbara

    OdgovoriIzbriši
  16. Plava stolica mi je prekrasna, a naravno i kutija i puno ti je slatka prijateljica :) Uvijek me oduseve tvoje ideje. Veliki pozdrav :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Goco hvala ti,baš mi je drago da ti se svidi koja ideja:)

      Izbriši
  17. Liebe Nely,
    ich mag es wenn in einem Garten so viele kleine Details zum gucken und verweilen mit den Augen einladen. Dein Garten ist so wunderschön!
    Liebe Rosaliegrüße

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Danke meine liebe Rosalie fur deinen liebsten Kommentar:)
      LG

      Izbriši
  18. I sad kutija živi i ima svrhu...prelepo.A videla sam sad i post o spavaćoj sobi,diiiivna je.Ti baš imaš dara!
    I ja ovih dana preuređujem dečije sobe-kćerkina belo i boja jorgovana, a dečacima belo-siva kombinacija.Lepo izlazi,al sporo mi ide:(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Senka držim fige da posao krene što bolje i da budeš zadovoljna urađenim,sviđa mi se kombinacija za dečke i cure,mislim da će biti kao bombončić:)

      Izbriši
  19. Divno, idilično, stolica mi je odlična, a kutije isto!
    želim ti lijep i ugodan dan!
    annie xo

    OdgovoriIzbriši
  20. Super kutija. Dobro bi mi dosla jedna takva... :) A jako, jako mi se svidja i stolica na kojoj stoji. Bas je lepa!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Miki stvarno je super,poslužit će svrsi to je najbitnije:)

      Izbriši
  21. Predivno! Bubamara ti nije slučajno došla :)
    Šablona za slova je kupovna? Ili si opet rezuckala fascikl ;)
    Srdačan pozdrav ti šaljem!

    OdgovoriIzbriši
  22. Vesna opet sam rezuckala fascikl,od kupovnih šablona ništa ne nađem što mi treba..hvala ti:)

    OdgovoriIzbriši
  23. wundervolle Gartenimpressionen.))zum Träumen schööön

    GGLG Tanja

    OdgovoriIzbriši
  24. Sta napisati pored ovih svih krasnih komentara,sve je divno Nely,obozavam hotrenzije vjencic ti je krasan zavidim ti na njemu :) Tvoja prijatlejica je preljepa :)Veliki pozdrav i ljep dan ti zelim

    OdgovoriIzbriši
  25. Sve opet lijepo upakirano a samo jer imaš puno ljubavi prema svemu što radiš.Pozdrav i prijateljici koju ćeš nagraditi jednim psećim kolačićem u moje ime jer je strpljiva i uvijek tu uz tebe.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Selma,Dilajla hvala vam..prenijet ću zagrljaj i obavezni pseći kolačić mojoj prijici:)

      Izbriši
  26. Bravo Nely, prekrasan mi je ovaj post ! Sve si tako lijepo napravila, a tvoja kreativnost i spretne ruke me uvijek iznova fasciniraju. Vjenčić mi je posebno lijep, a tvoja ljubimica i prijateljica je preslatka !

    OdgovoriIzbriši
  27. Prekrasan vjenčić i još krasnija shabby kutija! I toliko topline u svemu... Zagrljaj tvom četveronožnom ljubimcu...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Branka najljepše drago mi je da ti se sve svidjelo,Nostalgia također hvala i prenosim zagrljaj evo odmah:)

      Izbriši
  28. divne romanticne slikice! divim se blogu i njegovom sadrzaju skoro pa svakodnevno i nikad mi ne dosadi ... nadam se da cu i ja jednom imati ovako divan vrt !

    OdgovoriIzbriši
  29. Divno!!I ja sam osušila buket hortenzija,svezala ga rozom satenskom vrpcom,i stavila u limenu kanticu,bezvremenska dekoracija!!!Hvala što si mi dala ideju za vjenčić,izgleda prekrasno!!! :-))

    OdgovoriIzbriši
  30. Početkom rujna započne moj godišnji ubitačan ritam, u kojem rijetko stignem čitati blogove i komentirati, ai kod tebe jednostavno uvijek moram navratiti, makar i sa zakašnjenjem, po dozu ljepote, romantike i uživanja u životu. Kutija je divna, zaslužuje vri9jedan sadržaj i dobro mjesto ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Naldor hvala ti,naravno da ćeš imati lijep vrt,već i sada ti je divan,drago mi je da rado svratiš i uživaš,

      Kristina polako samo što se tiče ritma,nije ni kod mene bolje,drago mi je da si uzmeš malko vremena za svratiti do mene,veliki pozdrav i hvala puno:)

      Izbriši
    2. Ajme, koje divne fotke kod tebe uvijek mogu pronaći! Stolica me se posebno dojmila.
      Dugo se nismo čitale, imaš nagradu na mom blogu.

      Izbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...