četvrtak, 16. svibnja 2013.

Najljepše doba...


Mislim da neću zvučati pristrasno i dosadno, ako kažem da mi je ovo najljepše doba u godini,to ponavljam od početka svibnja.. prije dva dana nanizala sam godinicu više,godine ne doživljavam posebno,rođendane isto,ali ipak lijepo je kada u društvu svojih najdražih osjetite onu posebnu pažnju, ma koliko godina  imali tome se uvijek veselite iznova.Jedina i najveća želja mi je samo dobroga zdravlja meni i mojim dragima,ostalo meni kao kreativcu neće biti problem stvoriti,neke željice su manje,neke veće,poželjela sam ih i neka ostanu kao želje ne izrečene,ali ostvarive.

Naravno rođendan bez torte ipak ne bi bio potpun,ove godine sam napravila tortu onako baš po mome guštu,prženi lješnjaci u biskvitu,premazanim nougatom,dvije fine bogate kreme i sve to zagrnuto omotačem u oslikanu roladu po receptu Tamare sa bloga Ave dulcis koja je dala poseban izgled i ukus torti. Sve zajedno finiširano svježim jagodama i ukrašeno tamnom i bijelom čokoladom.
Priznajem da me zasjenila torta kao slavljenicu,ali ne žalim, bila je prekrasna,raskošna izgledom i ukusom..bude li zainteresiranih,recept vam svakako pišem u sljedećem postu da ne dužim ovaj jer ću još malo ovaj post začiniti slikama,ipak  ovo meni najljepše doba zaslužuje pažnju,  priroda dobija  jednu nježnu scenu kao iz najljepših filmova ..roza vajgele u cvatu i božuri  čine vrt čarobnim...a ruže i klematisi ih slijede.


Vrtni božuri počeli su otvarati svoje grmove,roza i bijeli u kombinaciji onako za romantični štih..ne bih mogla poželjeti ljepši dio u godini za svoj rođendan od ovoga sada,možda zato toliko i volim cvijeće,jer me od malena priroda darovala njime.



I dom je procvao,kako je cvjetno vani tako i unutra mijenjam scenu sa nježnim pastelnim bojama,floralnim uzorcima i detaljima..
svježe je i ugodno,poziva na odmor i neke trenutke koji su meni najdraži,pogled na vrt ušuškan u cvjetne slapove,slatkaste mirise bazge i ljepotu jednostavnosti života. 
Vrt,dom ,cvjetno, ono je što najviše volim,i ovo doba za koje i dalje tvrdim da je najljepše..složit ćete se sa mnom zar ne?




73 komentara:

  1. Beautiful peonies-I love these flowers very much!!!And the cake is amazing!!!!!!!!
    Have a nice day's!!!
    xoxo

    OdgovoriIzbriši
  2. Nely volim,
    ono lijepo poslije, jer nam pokazuju danas opet! Ja sam sretan svaki put!Torta je jednostavno čaroban, a ja bih bio jako sretan zbog recepata :)
    Puno ljubavi, Carmen

    OdgovoriIzbriši
  3. Nely moja, srecan rodjendan ti zelim i puno dobrog zdravlja i dobre srece u zivotu, a za ostalo ces se vec snaci, kao sto si sama i rekla. Uz tvoje reci neobicno uzivam i znam da mi ovo mesto nedostaje barem 3-4 pute nedeljno, te zato uvek rado pohitam ka tvom blogu. Fotkice su posebna prica, za mene zarazna jer su prebogate bojama ili detaljima koji su do jednog uocljivi. Nelice, uzivaj u lepim danima i u krasoti od tore (receptic strpljivo cekam, ne zuri)jer sve ovo tako lici na tebe. Poljubac

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nale moja draga hvala ti puno na divnim željama,i svakoj toploj riječi,zaista malo je reći koliko mi znače..recept je već na Cool,a bit će i ovdje ..hvala ti puno od srca,veliki pozdrav ti šaljem:)

      Izbriši
  4. Sve najbolje povodom tvog rođendana,...a vrt ti je uistinu predivan! božuri su mi jedni od najdraži! lijepi pozdrav i ugodan dan

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala najljepše draga Annie..i ja obožavam božure:)

      Izbriši
  5. sretan rodjendan :) !!!divne slikice, a torta izgleda prefino :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno naldor,torta je bila stvarno ukusna:)

      Izbriši
  6. Volim Nely, sretan rođendan kasnije!
    Opet su pokazali prekrasne slike!
    Tvoj vrt je lijepa i izgleda super torta ukusna!
    Želim vam veliki dan!
    pozdravi
    Frida :o)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala puno draga Frida na lijepim riječima:)
      Veliki pozdrav!

      Izbriši
  7. Srecan rodejndan! Slicice divne kao i uvijek a i torta je odlicna. Recept jedva cekam!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga,torta je oduševila vjeruj mi..:)

      Izbriši
  8. Kako sam se nasmijala kad si napisala da je torta zasjenila slavljenicu. Ne znam kako ti izgledaš, ali torta izgleda prekrasno i prva fotka oduzima dah.
    Nelyce sretan ti rođendan!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da svi su gledali u tortu,a slavljenica je bila u drugom planu hehe,a kako izgledam ,dobro nadam se,ali ipak izgleda da je torta bila ljepša..hvala ti puno draga Tamara!

      Izbriši
  9. Sve izgleda prelijepo kao i uvijek! Sve najljepše draga, uživaj u svom najdražem mjesecu!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala najljepše draga Jagoda na divnim željama:)

      Izbriši
  10. So wunderschön!!!!!!
    ♥Doris

    OdgovoriIzbriši
  11. Sretan rođendan, nećemo pitati koji, mladost je stanje duha! ;)
    Torta je divna, predivno izgleda i naravno da želimo recept! Divne slike, kao i uvijek... <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala puno..slažem se u potpunosti da je mladost stanje duha,tako i je...veliki pozdrav!

      Izbriši
  12. Draga Nely, sretan ti rodjendan sa malim zakasnjenjem :) Torta je zaista prekrasna, tako mastovito ukrasena, a svi detalji su tako lijepi kao i uvijek.

    OdgovoriIzbriši
  13. Zdjęcia są---- CUDNE ! -----.
    Widzę w ogrodzie ładną pompę wodną.
    Piękne piwonie, moje jeszcze nie kwitną.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdgovoriIzbriši
  14. Du machst einfach so zauberhafte Bilder, liebe Nely. Sie fangen den Frühsommer ein und man kann ihn förmlich riechen.
    Liebe Rosaliegrüße

    OdgovoriIzbriši
  15. The translater doesn't work, so I don't understand you want to tell me. But it looks delicious and all the flowers in the garden are so lovely, Nely!

    Happy weekend! Hugs, Ingrid

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I am so sory for translate..
      Thank you for comment over pictures:)

      Izbriši
  16. Draga blogoprijateljice, sretan rođendan! Divno doba za slavlje, a divno si nam i uprizorila! A torta.... mmmmmmmmmm

    OdgovoriIzbriši
  17. Draga Nely, srećan ti rođendan i da ti se sve željice koje si poželela ostvare :)
    A torta je fenomenalna. Nugat, krememe, jagode, baš po mom ukusu, I da, naravno da hoćemo recept. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zoko hvala ti puno draga,bit će recepis i ovdje,a torta garantira sastojcima dobar ukus:)

      Izbriši
  18. Mila nely,
    ovo mi je jedan od najljepsih postova kod tebe (iako sam svakim ponaosob odusevljena). U potpunosti se slazem sa tobom da je ovo najljepsi dio godine i trebamo uzivati u svakom trenutku, sto ti i cinis i to na najbolji moguci nacin, u svom prekrasnom vrtu. Fotografije su carobne. Tortica je WOW, da znas da sam ostala bez teksta, svidjaju mi se sastojci i molim te za rcp :-)....

    Veliki suncani pozdrav ti leti,
    edina.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti najljepše mila,evo stvarno mi je drago a te se tako dojmio ovaj post,onako rođendanski je morao je biti malo drugačiji,..recept je već na cool..pusa!

      Izbriši
  19. Happy Birthday. Wonderful photos, just beautiful.
    Hugs

    OdgovoriIzbriši
  20. Oh Nely, the red roses made my heart sing, and this cake looks so yummy! Your birthday is May 14? You are right next to mine! Your house looks so nice, and I love seeing pictures of it from time to time. Even your garden is lovely.

    Happy Birthday, sweet friend of mine.

    Love,
    ~Sheri

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dear Shery thanks,..yes my birthday is May 14 next to yours:)..so nice:)
      Thank you for your lovely comment:)

      Izbriši
  21. Oh my goodness Nely...this post is gorgeous! The cake, the strawberries, the flowers the beautiful room...everything!!! Your cake looks so yummy that now I am craving some for myself. Happy Birthday sweet friend!
    I am so glad to have your sweet comment today..it made my whole day!
    many hugs to you...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thank you my dear friend,you have always nice words to me..
      Many hugs!

      Izbriši
  22. Draga Nely zavidim ti na ljepoti tvog vrta,tako je krasan,caroban kao iz bajke vidi se da se brines s ljubavlju za njega.Bozure obozavam moji imaju male pupove jedva cekam da procvjetaju,volim njihov cvijet.Torta ti je fantasticna cekam receptic.Hvala na divnom postu,zeljno ocekujem sljedeci. Veliki pozdrav

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti draga Selma,znaš koliko volim svoj vrt,nadam se da će i kod tebe uskoro božuri procvjetati.
      Veliki pozdrav!

      Izbriši
  23. Kažu da je najveća sreća živeti za druge, a ja mislim isto, pa ti želim da budeš okružena ljudima koje ćeš da voliš toliko da živiš za njih i zbog njih, i koji će to isto uraditi zbog tebe.

    SREĆAN TI ROĐENDAN!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti draga moja Iskrice naljepše na uvijek lijepoj riječi i iskrenoj želji,veliki pozdrav ti leti od mene:)

      Izbriši
  24. Draga Nely,buket najlepsih zelja ti saljem.Zelim ti da sebi i nama jos mnogo godina pruzas zadovoljstvo kroz jedinstvenu kreativnost:)))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga Cale najljepše puno na ovako lijepim željama:)

      Izbriši
  25. Nisam stizala neko vreme da obidjem blogove i tvoj mi je posebno nedostajao. Posebno fotke iz vrta, lepe, lepe, najlepse...
    A torta je umetnost! Srecan rodjendan Nely!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Miki drago mi je kada god svratiš,hvala ti puno na lijpim riječima:)
      Pusa!

      Izbriši
  26. Sretan ti rodjendan! Želim ti dobro zdravlje, da ti se želje ispune. Šaljem ti puno pozdrava kako tebi tako i tvojim bližnjima.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga Rado,zdravlje je najbitnije to sam si i sama prvo poželjela..veliki pozdrav draga:)

      Izbriši
  27. Sretan rodjendan draga Nely, puno zdravlja i svako dobro ti želim!
    Torta izgleda prekrasno, mogu zamisliti kako je fina!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala puno draga na lijepim željama,a torta uhh kada se sjetim samo,bila je divna:)

      Izbriši
  28. sretan rođendan torta izgleda fenomenalno :)

    OdgovoriIzbriši
  29. Srećan rođendan!
    Tvoji su postovi prelepi i puni romantičnih fotografija...predivno.
    Žao mi je što nisam kod tebe češće.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala puno Snežana,svrati kada stigneš drago mi je:)

      Izbriši
  30. dobar dan
    sve najbolje isto od mene isve volim da imas sto ti volis. schrecklich ich bin ganz aus der übung
    jugo ach ne kroatisch zu sprechen.trotzdem alles alles gute und alles was du dir wünscht. vor
    allem gesundheit, glück und liebe ausserdem geduld wenn nicht alles auf einmal kommt.aber bei
    der torte BEI DER TORTE ist man richtig glücklich wenn sie auf der zunge zergeht. noch schöne
    glückliche tage voller sonnenschein und liebe.
    ich habe grosse freude dein blog zu verfolgen und all die bilder und schönen sachen zu betrchten.
    gruss dragi

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala puno na divnim riječima i lijepim željama,jako su me obradovale..viele danke liebe Dragi:)
      gruss

      Izbriši
  31. Wow, your Blog is soooo beautiful!
    And i wish you a Happy Birthday!
    Edina told us about you!
    My Mother is also from Kroatien.
    But i can´t speak this langwich.
    Have a nice Weekend!
    Kind regard´s
    Tanja

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thank you dear Tanja,yes Edina is my sweet friend,
      I am so glad to meet you:)
      Many hugs!

      Izbriši
  32. Znala sam da će torta biti vrhunska... recept čekam jer su sastojci svi po mom ukusu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti draga Vesna,bit će i recept,znam da će ti se svidjeti:)

      Izbriši
  33. Torta je savršena, prelepa! još jednom, sve najlepše povodom rodjendana Nely!

    OdgovoriIzbriši
  34. Sretan ti rođendan draga
    torta je uistinu prekrasna, jedva čekam recept!

    OdgovoriIzbriši
  35. Absolutely amazing cake!!! And beautiful pictures!
    Happy Sunday my Dear:)
    hugs
    Viola

    OdgovoriIzbriši
  36. Sretan rođendan, krasno ti je ispala tortica. Baš moram probati ovaj biskvitić, tako posebno izgleda. Vrt ti je stvarno u punom cvatu...prekrasno!

    OdgovoriIzbriši
  37. This is my second visit to your site! I really enjoy your article and I believe Ill become a frequent visitor to your site! I enjoy your in depth posts about this subject and I enjoy the fact you are so knowledgeable about this subject. Thanks for your time.


    Cccam Server | Cardsharing | Cardsharing Server | Dreambox Cccam | Dreambox Cardsharing

    OdgovoriIzbriši
  38. Uistinu ovo je najljepse doba u godini.. ocaravajuce u ovako njeznoj i profinjenoj atmosferi s toliko ljepote na jednom mjestu da pogled jednostavno luta od torte do cvijeca i ponovo.. i jos.. prekrasan post za poseban Dan.. Dan Zivota.. iako kasnim, sretno Nelyc draga!

    OdgovoriIzbriši
  39. Draga Nely znam da kasnim, ali sa veseljem se pridružujem ovoj čaroliji Svibnja i tvoga rođendana uz iskrene čestitke , Sretan Ti Rođendan !!
    Sebi si poklonila divnu tortu, obložiti je ukrašenim biskvitom je super ideja i bilo je to zasigurno lijepo čašćenje.
    Vrt i kuća su jako lijepi u ovo vrijeme i u ovome kako si ih uredila može se samo uživati. Meni su slike u ovom postu posebno lijepe !

    OdgovoriIzbriši
  40. Sve, sve je divno...više nego divno, šta da kažem...želim malo posedjeti na tvom vrtu :D!

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...