ponedjeljak, 26. kolovoza 2013.

Radni vikend i jedan morski kupatilni DIY

Vrijeme je da se malo zavrnu rukavi, jer nakon ljetnog ljenčarenja moram priznati da je godilo malo kreativno uposliti se.Kupaona je mjesto u kome sam krenula realizirati nekih par ideja koje sam imala za jednu drvenu komodicu i zidnu borduru od školjaka,kako je sve to izgledalo vidjet ćete nadalje....


Krenimo od komode,jednostavna drvena komoda sa tri ladice,izvorno u prirodnoj boji drveta,prilično ne zanimljiva izgledom,ali funkcionalna kao mjesto za odlaganje rublja dobila je svoj novi izgled.Prvo sam ju prebojala akrilnom bijelom bojom,uz pomoć samoljepljive trake stavila sam vodoravne pruge u sivkastoj boji.Print brojki izrezan iz papira poslužio mi je kao šablona uz pomoć koje sam na bijelom dijelu,sivom bojom označila svaku ladicu.

Drugi zidni dio posla bio je izraditi borduru od školjaka i kamenčića.Na čistom dijelu zida povukla sam okomitu crtu kao orjentir za započeti ravno slaganje školjkica po zidu.Smjesu ljepila za pločice koja se ima nabaviti i  u malim pakovanjima,napravila sam po uputstvu,zatim u malo debljem nanosu stavljala na zid,odmah  utisnula u nju školjke i kamenčiće.Nakon što je cijela bordura završena,ostavi se sušiti koji dan,na potpuno osušeno ljepilo za pločice i dio školjaka nanijela sam zidnu boju,time je posao bio okončan.

Jednako tako ukrasila sam i  vodoravno dio zida..



Moram priznati da sam više nego zadovoljna konačnim izgledom,razbijena je neka monotonija kupaone koja je u njoj vladala,nekoliko detalja dodanih u obliku školjaka,morskih zvijezda,vintage držača za sapune i samih starih sapuna mijenja cijelu priču "obične" kupaone sa jednim morskim štihom koji se može očuvati u domu tokom cijele godine.




Ovo su možda male preinake,ali jasno mogu definirati vaš osobni stil.Kupaona je ipak mjesto koje treba zadržati neki svježi izgled,mislim da se uz pomoć malih kreativnih zahvata u njoj može dobiti  itekako ugodno mjesto.Nadam se da vam se svidjelo,imate li volje,nešto prikupljenih morskih detalja uklopite ih u kupaonu i uživajte svoj morski san svaki dan..
Na kraju posla a i posta prija jedna šalica čaja,onako u morskom štihu sa mislima na more,obale,sunce i bezbrižnost..neka tako potraje!


Ugodan vam novi radni tjedan i do slijedećeg puta veliki pozdrav!

54 komentara:

  1. Izgleda super, volim Nely!
    Sjajna ideja i lijepo shvatio!
    Ljubav,
    Frida

    OdgovoriIzbriši
  2. Draga Nely, bome si ti bila vredna. Komodica me očarala, super si je doterala. Školjki imam toliko da ne zanam šta ću sa njima, tvoj rad može bit ideja. Sitnice su ono što upotpunjuje čitav prostor, a ti imaš oko za to. Odmah sam primetila sapunčiće, ko god bio majstor svaka mu čast, predivni. Sve u svemu možeš uživati u svom radu, jer će ti tvoje kupatilo pružiti mogućnost za opuštanje:) Pozdrav od mene.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Rado vjeruj mi da sam bila vrijedna i sada sam jako zadovoljna..naravno ako imaš školjkica s njima se može štošta,i stavljene u staklenku divan su detalj.Sapuni su ručno rađeni,inače dobila sam ih na poklon,i jako su mi dragi..hvala ti najljepše na uvijek lijepim riječima:)

      Izbriši
  3. Prelijepo si uredila svoju kupaonicu mila nely. Zaista imas smisla i talenta za takve stvari... I naravno strpljenja kojim se moramo naoruzati prije svakog slicnog pohoda... Uzivala sam u divnim slicicama...

    Divan tjedan ti zelim,
    edina.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti draga Edina,ovo je sve nastalo brzinski,ali stvarno treba strpljenja u pravu si..veliki pozdrav!

      Izbriši
  4. iskrene pohvale vašem radu koji bi bilo suvišno opisivati riječima.Krasno, još jednom čestitike. Pozdra, Amela

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Amela hvala ti najljepše na pohvalama..:)

      Izbriši
  5. The bathroom looks wonderful, dear Nely. With little changes you can do a lot!

    Big hugs, Ingrid

    OdgovoriIzbriši
  6. Eine sehr schöne Stimmung zauberst Du mit diesen sanften blauen Tönen.
    Liebe Rosaliegrüße

    OdgovoriIzbriši
  7. Krasno si preuredila svoju kupaonicu,super ideje s skoljkama,veoma mi je ljepa komodica svidjaju mi se jako oni brojevi ma sve je odlicno ,volim tvoje divne ideje:) Ljep pozdrav Nely

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je Selma da ti se svidjelo,znam da voliš ovakvu vrstu ideja..velika pusa!

      Izbriši
  8. jako lijepo, Nely! ugodno - kao u dnevnom boravku!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moram ti priznati da su u pravu,kupaona mi je zbilja slična boravku osim što ima sanitarije..hvala ti!

      Izbriši
  9. Mislila sam da ti je kupaona klasična, jer što se može napraviti u kupaoni osim uobičajenog. Kako sam se samo prevarila! Drago mi je da si nam dozvolila da ti virnemo u kupaonu jer i u njoj vlada tvoja/vaša kreativna čarolija. Oduševljena sam!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti Tamara,kod nas ti je sve prilično neobično,tako i kupaona..drago mi je da ti se svidjeo ovaj djelić detalja kupaone.

      Izbriši
  10. Super Nelyce,opusta....

    OdgovoriIzbriši
  11. Obožavam da vidim lepo uređeno kupatilo, ti i tvoja mašta mogu da urade svašta.Pozdrav draga Nelyce.

    OdgovoriIzbriši
  12. Jako je sve chic u 'morskom' stilu...

    OdgovoriIzbriši
  13. Svaki put zastanem nad ovim postovima...toliko su nestvarni i bajkoviti i jednostavno me tjeraju da se okrećem oko sebe po stanu i gledam što bih sve mogla i kako preurediti, doraditi i sl. :)
    Čudo si učinila s kupaonicom, draga Nely! Predivna je :D
    Pozdrav i ugodan tjedan :) Dora

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti Vesna..:)
      Draga Dora hvala ti na lijepim riječima,drago mi je ako ti moji postovi daju inspiraciju,to me uvijek posebno veseli.
      Velika pusa!

      Izbriši
  14. Hello Nely!
    I love nautical accents in home! They're so fresh and optimistic... Like summer:)
    Hugs!
    Viola

    OdgovoriIzbriši
  15. Nely,
    I like the beachy display that you have created in your home. The color is very calm and pretty. It looks like a mint green. The starfish and seashells add a special touch. You have done a great job, Nely.

    Happy week.

    Love,
    ~Sheri

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thank you dear Sheri..I m glad you like it!
      Kiss

      Izbriši
  16. Sjajno je! Komodica je zasjala novim sjajem :-) i izgleda savršeno. Divim se kako vješto udahneš novi život i još i napraviš čarobne fotke i ugođaj! Divno!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti Ivana,trudim se u okolnostima umjetnost svjetla napraviti kakve takve fotke,nisam baš najsretnija njima,ali dobro:)

      Izbriši
  17. Divno!!!! ;) Komoda je predivna...

    OdgovoriIzbriši
  18. I najmanja promena može pozitivno uticati na ljude. Biti kreativan i stvoriti nešto sam, sopstvenim rukama, je blagodet, dar na kome treba da budemo beskrajno zahvalni.

    Tvoje kupatilo je doživelo baš probražaj u letnjem fazonu, mada ja morske motive i plavu boju volim nezavisno od godišnjeg doba. Brodići su za mene uvek bili simbol sreće, nikad rastanka. Znaš ono, kao čekaš i odjednom se pojavi brod i na njemu osoba na koju dugo čekamo i za koju smo samo mi verovali da je živa i da će se vratiti.

    Verujem da svi uživaju u tvojoj novoj kreaciji, a ja znam da će uskoro tu biti jesenji izgled.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti draga Nataša,znaš koliko su mi nedostajali tvoji iskreni komentari,uživam ih čitati!

      Izbriši
  19. Cestitam Nely, mene je tvoja kupaona osvojila. Jednostavna, svjeza, morska s potpisom by Nely. Uzivaj u ruku svojih djelu:))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thenks Jonna!

      Biljo hvala ti puno,uvijek mi je drago od takve majstorice dobiti kompliment!

      Izbriši
  20. Your bathroom looks like brand new!
    And the blue coulors are so beautiful.

    Very well done:)

    Hugs from Helena

    OdgovoriIzbriši
  21. WOW-so beautiful-I have no words!!!!!
    xoxo

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thanks dear Helena and Micha so much,
      Kiss!

      Izbriši
  22. Jednostavno i jako lijepo, s tvojim štihom.

    OdgovoriIzbriši
  23. Odgovori
    1. Drago mi je da vam se svidjelo,hvala vam!

      Izbriši
  24. This is gorgeous Nely!!! What beautiful details you have done here with this room. It is so very special my friend. You must love it!
    hugs from me...

    OdgovoriIzbriši
  25. wunderschöööön

    Kuss Tanja

    OdgovoriIzbriši
  26. Draga Nely, odusevila si me kreativnoscu po ko zna koji put. Komodica je originalna, posebno zbog brojeva na ladicama. Kad te pitaju za nesto, kazes sigurno u ladici br. taj i taj :) Prekrasni detalji.

    OdgovoriIzbriši
  27. loooove your pics!!! angie from germany

    OdgovoriIzbriši
  28. Preslatko izgledaju svi "morski" detalji, nekada i najmanja promena moze da obasja ceo prostor, bas izgleda kao da je iskocio iz neke divne kucice kraj mora.:))

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...